Betaling

iDEAL

Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen bij Keukenkiosk afrekenen. U rekent zelf af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Voordelen van iDEAL:

  • iDEAL is vertrouwd, veilig en gemakkelijk
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Controle en overzicht op de betaling
  • U kunt iDEAL gebruiken als u gebruik maakt van internetbankieren
  • De betaling wordt direct ontvangen, waardoor een bestelling sneller wordt verwerkt

 

Hoe werkt iDEAL?

U plaatst een bestelling bij Keukenkiosk. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEALbetaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Keukenkiosk wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.


Credit card

Wij bieden ook de mogelijkheid om uw bestelling met uw creditcard af te rekenen. U kunt dan kiezen voor online betalen als u bij de kassa bent aangekomen. Daar wordt u doorverwezen naar de betaalpagina van onze betaalpartner Mollie. Hier kunt u dan kiezen voor de betaling met creditcard.

Geen zorgen, de informatie die via Mollie wordt verzonden is altijd versleuteld. Veiligheid boven alles!

Als u uw creditcardmaatschappij hebt geselecteerd kunt u direct uw creditcardgegevens invullen. Zo geeft u toestemming om het aankoopbedrag van uw creditcard af te schrijven. Deze zogenoemde autorisatie is 27 dagen geldig. Wel zo handig, want het kan een keer voorkomen dat een bepaald artikel uit jouw bestelling op dat moment niet op voorraad is. Is het artikel pas ná deze 27 dagen weer op voorraad dan wordt de autorisatie opnieuw geactiveerd. U hoeft dus niets te doen.

Maar zelfs met de beste computers en het meest stabiele internet kan er toch iets misgaan met uw betaling. Als wij deze om wat voor reden niet ontvangen, maar uw bestelling wel doorkrijgen, dan informeren we u hier per email over. U krijgt dan alsnog de mogelijkheid om de betaling te voldoen.


Rembours

Betalen onder rembours betekent dat u contant aan de postbode betaalt. U dient ervoor te zorgen dat u gepast geld in heeft om de betaling van het pakket te kunnen voldoen.

Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan zal de postbezorger het pakket naar uw lokale postkantoor brengen waar u het tegen betaling af kunt halen. Dit zal ook gebeuren indien u onvoldoende geld in huis heeft als de postbezorger uw bestelling komt bezorgen. Bedragen tot € 500,00 kunt aan de postbode betalen, daarboven moet op een afhaalpunt betaald worden. De extra kosten voor rembours betaling zijn € 9,50 per pakket.